Terms & Conditions

Прочетете внимателно условията за ползване на нашия електронен магазин.

С регистрацията си всеки потребител се съгласява с нашите условия.

 

Това е информационно – търговска система на ”Профи Ауто Партс” ЕООД. Фирмата има правото по всяко време да променя съдържанието й и начина на достъп до информацията в нея, както и да прекрати използването й при неправомерен достъп, при некоректни действия и такива, противоречащи на законите в страната. Всеки един регистриран потребител е обвързан от настоящите общи условия за цялото време на ползване на магазина, от първоначалното влизане до напускането му.


Необходими условия, за да се направи поръчка:

  1. Регистрация в електронния магазин или поръчка като "гост".
  2. Валиден email адрес при регистрация в онлайн системата.
  3. Вярно попълнени адреси за доставка.
  4. Вярно попълнени данни за контакт.


Активирането на поръчката на определена стока става чрез натискане на бутона “Поръчвам” ("Добави в количката"). Действието представлява волеизявление, което обвързва със силата на договор клиента и ”Профи Ауто Партс” ЕООД. При направена от Вас поръчка, ще получите автоматично потвърждение на поръчката на посочения от Вас e-mail адрес. Администраторът на магазина ще се свърже с Вас по телефона за потвърждение на наличност на продуктите и изпълнението на поръчката. Всички поръчки подлежът на потвърждение по телефона преди изпращане. Поръчки, които не са потвърдени с телефонно обаждане, не се изпаращат.


*  Условия на доставка

1. Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес за доставка в границите на Република България.

2. При избор на “доставка с наложен платеж”, клиентът е длъжен да заплати стоката при получаването й на приносителя.

3. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка.

4. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес profiauto.bg се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.

5. Условията за доставка, ако изрично не е упоменато друго (например текуща промоция), са описани в раздел "Условия за доставка".


*  Поръчка

- Поръчките в сайта се приемат 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас e-mail ще получите автоматично потвърждение със същата информация, ако сте посочили Ваш валиден email адрес. Администратор на магазина ще се свърже с Вас по телефона за потвърждение на наличност на продуктите и изпълнението на поръчката. Всички поръчка подлежът на потвърждение по телефона преди изпращане. Поръчки, които не са потвърдени с телефонно обаждане, не се изпаращат.

- ”Профи Ауто Партс” ЕООД не гарантира наличност на поръчаните продукти в момента на създаване на електронната поръчка. При всеки един случай на липса и проблемна доставка на артикул, поръчителят следва да бъде уведомен за това. Може да Ви бъде предложен алтернативен продукт, максимално близък до поръчания или да бъде предоставена инофрмация за най-скорошна дата на доставка. В случай, че клиентът потвърди промяната се изпраща коригираната поръчка към посочения в поръчката адрес. В случай че поръчителят на одобри предложените промени, то поръчката се анулира.

- Доставката до посочен от Вас точен адрес или офис на куриерска фирма, в рамките на Република България, ще бъде извършена в срок от 1 до 3 работни дни. Пазарувайте за Вас и любимите Ви хора с удоволствие на ниски цени, без излишни усилия, загуба на време и пари. Всички срокове, условия и цени за доставка на избраните от Вас продукти са публикувани в раздел "Доставки" в онлайн магазина.

- Стандартно (ако не е избран друг куриер) доставката се извършва с куриерска фирма SPEEDY или ЕКОНТ на указания от Вас адрес или офис - в работното време на куриерската фирма - в работни дни от 09 до 18 часа, за някои населени места е възможна и доставка в събота - от 9 до 14 часа.

- Доставки не се извършват в неделя и на официални празници, освен ако не е обявен извънреден график за обслужване на куриерската фирма.

- Ако при получаването на Вашата поръчка, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. Всички изпратени от нас поръчки се транспортират със застраховка. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.


*  Отказ на поръчка / връщане на поръчка / възстановяване на заплатени суми

- Ако желаете да откажете своята поръчка преди да сте я получили, може да се свържете с нас за това. Необходимо е да получим информация от Вас за Вашата поръчка, за да можем да предприемем действия по анулирането й (и информиране на куриерската служба, в случай, че вече е изпратена).

- В случай, че Вие сте приели Вашата поръчка, но сте размислили и желаете да върнете/замените продукт, то можете да извършите това в рамките на 14 дни от получаването на поръчката си. Можете да се възползвате от опцията за връщане на продукта без да посочвате каквато и да е причина за това. Връщането и приемането на продукт може да бъде отказано от ”Профи Ауто Партс” ЕООД в случай, че стоката не е в добър търговски вид. Това може да се изразява в: повреди по окомплектовката, следи от ползване, физически повреди и деформации на продукта, непълна окомплектовка на продукта или съпътстващата документация, доставена при поръчката.

- Възможността за връщане не може да се предложи за продукти, върху които има добавена услугата "лазерно гравиране". Продукти с гравиране се считат за продукти изработени по поръчка и не подлежат на връщане/замяна - съгласно чл. 57, т.3 от ЗЗП (освен ако не е налице гаранционно събитие или фабричен дефект).

- Възможността за връщане на продукт не може да се предложи и за продукти доставени по поръчка на клиент, които са извън стандартния асортимент и са платени авансово изцяло или частично.

- В случай, че желаете да се възползвате от правато си на отказ от поръчка в рамките на 14 дни от получаването й е необходимо да изпратите продукта/продуктите до административния офис на фирма ”Профи Ауто Партс” ЕООД: гр. София, ул. д-р Стоян Чомаков 4А, партер, офис 17-18. Всички разходи по връщането на продукта са за сметка на клиента. Това не се отнася за продукти с фабричен дефект или при гаранционно събитие - в този случай транспортните разходи са за сметка на ”Профи Ауто Партс” ЕООД (само чрез куриерска фирма СПИДИ).

- Възстановяването на заплатената сума за върнат продукт, се извършва в рамките на от 3 до 30 работни дни - по банков път. Възможно е и друг метод на възстановяване на сумата (например в брой, наложен платеж) само с изричното съгласие на ”Профи Ауто Партс” ЕООД.

- В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва единствено чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок до 5 дни.


*  Цена на поръчката

- Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти и услуги. Всички цени са с включено ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка, ако поръчката не отговаря на условията за безплатна доставка.

- Проблеми при изпълнение на поръчката. Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

  1.  Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок. ”Профи Ауто Партс” ЕООД не гарантира изрично наличност на продуктите в момента на създаването на поръчката. В случай, че даден продукт е изчерпан, ще бъде предоставена информация за възможна доставка (внос) или най-близък алтернативен продукт, препоръчан от екипа на ”Профи Ауто Партс” ЕООД.
  2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал метод на плащане, различен от "наложен платеж" - например банков превод, плащане с банкова карта, плащане с epay.bg и други.
  3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
  4. Липса на телефон за контакт с потребителя.

- При възникване на проблеми с доставката по вина на ”Профи Ауто Партс” ЕООД всички настъпили допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на получателя/поръчителя.


*  Начини на плащане: 

1. Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

2. Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от ”Профи Ауто Партс” ЕООД банкова сметка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.


Ограничения:

Потребителите на магазина нямат право:

  1. Да копират, разпространяват или ползват текстове, картини, образи или части от сайта, без изричното разрешение на ”Профи Ауто Партс” ЕООД.
  2. Да претоварват системата с фиктивни заявки или друга информация.
  3. Потребителите нямат право да ползват screenshot на profiauto.bg без изрично разрешение на ”Профи Ауто Партс” ЕООД.


Този електронен магазин може да съдържа линкове към други сайтове. ”Профи Ауто Партс” ЕООД не носи отговорност за тяхното съдържание.


*  В съдържанието на електронния магазин, с цел показване на предлаганите продукти, са позиционирани имена, знаци, символи на търговски марки, защитени по Закона за защита на авторското право, които са притежание на техните собственици.